26 Aralık 2013 Perşembe

Mutlu olmak istiyorsunuz , huzur arıyorsunuz , sahiplenilmek istiyor ve ilgi istiyorsunuz , peki bunlara sahip olmak için ne yapıyorsunuz ? Eften püften sorunlardan dolayı tartışma yaratıyor sorun yaratıyorsunuz , naz yapayım derken dozu kaçırıp kapris yapıyor bazen işkenceye dönüştürüyorsunuz sonunda ne yaptığınızı amacınızı kendiniz bile bilmiyorsunuz , sahiplenen kişiye ben özgürüm diyorsunuz , bana kimse karışamaz diyorsunuz , sonra her fırsatta beni sahiplenecek birisiniarıyorum diyorsunuz , herkesi olduğu gibi kabul etmek gerek diyorsunuz , ama beni şekillendrecek birisi olsa daha iyi olacak diyorsunuz ....

Üzgünüm ama mutlu değilseniz , huzurlu değil ve sizi sahiplenen birisi yoksa malesef siz ne istediğinizi bilmiyorsunuz !


Mutlu olmak istiyorsan , mutluluk vermeyi bilmelisin , huzur istiyorsan , huzurlu bir ortam yaratabilmelisin , sahiplenilmek istiyorsan , sahibin olarak görmeyi bilmelisin , ilgi istiyorsan şekillenmeye eğitime ve sorgulanmaya açık olmalısın .....

0 yorum:

Yorum Gönder

© Tecermlh 2012 | Tecer Melih TÜRKİYE CUMHURİYETİ - İZMİR - KONAK