15 Nisan 2013 Pazartesi

Ben Güzel Gözlü Kadınları Severim

Merhaba Size Beğendiğim şiirlerden birini paylaşmak istedim. Ümit Yaşar OĞUZCAN Teşekkürler ve Başarılarının devamı diliyorum gerçek güzel bir şiir herkesin okuması lazım.


ben güzel gözlü kadınları severim
birde küçük ayaklıları,uzun boyunluları
hem nasıl severim,öyle severim işte
terler avuçları,kesilir solukları

ben mahsun kadınları severim
yavru ceylanca kadınları,ürkekçe
hem nasıl severim,öyle severim işte
bilemezsiniz ne güzeldir öpüştükçe

ben akıllı kadınları severim
düşünen az konuşan,o çok bilen
heryerde her zaman nazı çekilen
hem nasıl severim,öyle severim işte

içimde büyük , sonsuz ateşler yanmalı
ve ölümümde  o kadın yüzünden olmalı

Ümit Yaşar OĞUZCAN 

0 yorum:

Yorum Gönder

© Tecermlh 2012 | Tecer Melih TÜRKİYE CUMHURİYETİ - İZMİR - KONAK